Konec roku 2005 byl pro pražskou společnost Azaleia Europe obdobím zásadních změn. Změnil se název firmy na Avenida Europa a majitelem firmy se stal Pavel Podzemský, který byl do té doby marketingovým ředitelem a spolumajitelem firmy. Osvědčená organizační struktura se zachovala, ale rozšířilo se portfolium značek.
Nosným programem i nadále zůstává zastoupení firmy Azaleia ve střední Evropě, se kterou i nadále realizuje dlouhodobé programy a podílí se na tvorbě kolekcí pro toto teritorium. Azaléia se stala synonymem módní a vysoce kvalitní obuvi střední cenové hladiny, čím si získala přízeň spotřebitelů. Stejným způsobem se proto rozhodla proniknout i do oblasti sportovní obuvi se značkou Olympikus. Kolekce Olympikus je postavena na atraktivním designu, aplikovaných technologiích, příznivé cenové politice a kvalitních materiálech, kterým jednoznačně vévodí useň. Avenida Europe však ve svém portfóliu reprezentovaných značek nezapomněla ani na nejnáročnější zákazníky. Na posledním veletrhu KABO uvedla na tuzemský trh i dvě mimořádně komfortní značky Aerosoles a Demokrata. Připomeňme jen, že Demokrata je značka pánské, ručně šité obuvi, která patří ve své kategorii k absolutní světové špičce. Uvedení obou značek na tuzemský trh hodlá Avenida Europe podpořit nadstandardním servisem služeb a podporou v participaci na budování a propagaci prodejních míst. Avenida Europe má nyní ambice nejen oslovit velkou část českých zákazníků širokou nabídkou kvalitní a módní obuvi v atraktivních cenových relacích, ale dokáže být svým obchodním partnerům i prostředníkem k dalším mezinárodně významným značkám. www.olympikus.cz |