Jedinečný design, excelentní řemeslné zpracování, nejkvalitnější materiály, použití unikátních technologií. A výsledek? V obuvi francouzské společnosti MEPHISTO dnes chodí Brad Pitt, Robert de Niro, Steven Spielberg, japonská princezna Masako, španělská královna Sophia, Luciano Pavarotii...
...Clint Eastwood, Marlon Brando, Denzel Washington, Gene Hackman a další. Oblíbeným obutím byla i pro zesnulého papeže Jana Pavla II.
Martin Michaeli Světové celebrity se rozhodly pro značku, která se konečně dostává také na trh v České republicePočetné skupiny designérů dnes navrhují více než 600 různých stylů každou sezónu. Obuv této francouzské společnosti označuje souhrnný název „by MEPHISTO“, ten zahrnuje čtyři odlišné značky: MEPHISTO, Allrounder, Lucky World a Mobils. Společnost dnes vyrábí i kabelky a kožené zboží - galanterii, hodinky a také speciální výrobky určené k údržbě obuvi. Zakladatel Martin Michaeli – Rytíř čestné legie Společnost MEPHISTO byla založena v roce 1965 Martinem Michaelim s jediným cílem - vyrábět „nejpohodlnější vycházkovou obuv světa“ („The World’s Finest Walking Shoes“). Zakladatel společnosti MEPHISTO Martin Michaeli ji dodnes vlastní a řídí z fracouzského Sarrebourgu, místa kde vznikla původní továrna se sídlem. Během více než čtyřiceti let existence společnosti se obuv MEPHISTO dostala do 60 zemí světa a to zejména díky síti značkových prodejen - tzv. Mephisto Concept Stores (MCS). Zakladatel společnosti Martin Michaeli, inženýr, obuvník, designér a návrhář, se za svou cílevědomou a poctivou práci dočkal mnoha uznání. V letech 1985 a 1994 získal cenu “Oscar de l'exportation“, (Oscar za export, vývoz). Dále je držitelem ocenění za nejlepší značkovou obuv ve Francii“ - „Escarpin de cristal“ (Křiš?álový střevíc). Tuto cenu získal opakovaně v letech 1999, 2000 a 2004. V roce 1999 byl ve Francii vyhlášen podnikatelem roku, získal „Grand Prix de l'Entrepreneur 1999“ (Velká cena podnikatel 1999). Je nositelem řádů „Chevalier de la Légion d’Honneur“ (Rytíř čestné legie) a „Chevalier de l’ordre du mérite“ (Rytíř řádu za zásluhy). Všechna tato ocenění jen podtrhují důraz a vůli, s jakou Martin Michaeli budoval svou značku MEPHISTO. Marketingová filozofie Mephisto Je to zejména kreativita a různorodost produktů, zahrnující vývoj čtyř vzájemně oddělených značek se specifickým charakterem: „MEPHISTO“ - „The World’s Finest Walking Shoes“, „MOBILS“ - ergonomická obuv pro maximální pohodlí, „ALLROUNDER“ – módní sportovní obuv a „LUCKY WORLD“ – městské tenisky, sandály a balerínky. Společnost Mephisto při distribuci věnuje pozornost zejména tradičním obchodům s obuví, maloobchodu se sportovním a outdoorovým vybavením. Do jednotlivých kolekcí je zahrnuta i obuv určená pro golf, lovectví nebo jachting. Důraz je kladen i na vzájemnou aktivní komunikaci mezi Mephistem - obchodním zastoupením – maloobchodem a zákazníkem. Suroviny a technologie Obuv společnosti MEPHISTO je symbiózou extrémně kvalitních materiálů a originálních technologií. Používají se pouze kůže přírodně barvené v kombinaci s přírodní gumou s použitím nejkvalitnějších lepidel a tkanin. Vývojem prošlo 14 originálních patentů. Díky tomu jsou její výrobky naprostou světovou špičkou. Obuv Mephisto na českém trhu zastupuje pražská společnost Hessy. Hessy s. r. o., Vězeňská 6/912, Praha 1
Sarrebourg - sídlo firmy Mephisto |