V rámci poznaňských Dnů módy se počátkem září konal Veletrh obuvi, kůže a koženého zboží a Veletrh oděvů a tkanin. Ačkoliv trend minulých let nebyl příliš optimistický, situace se začíná obracet k lepšímu. Své kolekce představilo 280 polských a zahraničních vystavovatelů z 12ti zemí. V průběhu tří dnů navštívilo veletrh 8,5 tisíce obchodníků.
Polsko je svou velikostí nejen významným trhem, ale i předním evropským výrobcem obuvi. Kolekce zdejších firem bezesporu drží krok s aktuálními módními trendy i kvalitou. Zřejmý je však také osobitý rukopis tamních designérů. Skutečnost, že dva miliony obyvatel Polska pracuje v zemích západní Evropy a své peníze pak utrácejí doma se odráží i v nabídce trhu. Mezi vystavovateli na veletrhu proto nechyběli ani reprezentanti exkluzivních světových značek nabízející luxusní obuv. Největší polský veletrh obuvnického a kožedělného sektoru je pozoruhodnou příležitostí porovnat nabídku trhu a získat mnoho nových obchodních kontaktů. Poznaňský veletrh obuvi a kůže v sobě snoubí efekt dlouhodobé spolupráce a vzájemné důvěry. Dny stylu, módy a spolupráce – to je stručný popis tohoto třídenního meetingu, který zahrnoval prezentaci nových designů, kolekcí a inovačních technologií. Kromě obuvi vyrobené za použití nejnovějších a pokrokových technologií, nové nabídky obsahovaly i designérské a výrobní systémy obuvnického a kožedělného průmyslu. Nabídka vystavovatelů byla obdivovaná nejen na stáncích, ale také během atraktivních přehlídek Inspirations a Fashion&Time věnovaných trendům pro sezónu podzim/zima 2006-2007. Oficiální zahájení veletrhu se konalo v pavilonu, kde pozvaní hosté a vystavovatelé shlédli nabídku vystavovatelů prostřednictvím módní přehlídky. Jaká byla nabídka letošního veletrhu? Co bylo k vidění? Klínové i jehlové podpatky, zakulacené i zúžené špičky, ale také velké přezky, spony, děrování a květinové aplikace. Klasické odstíny černé, hnědé a bílé, nechyběla však ani avantgardní oranžová a červená. Nezbytným módním doplňkem nadcházejících sezon se stávají rukavice, čepice, šály, tašky, kabelky a opasky různých barev i tvarů. Celá řada stylů a barev se setkala se stejně širokou řadou potřeb a očekávání klientů. Jaké jsou současné trendy v módě obuvi? Jak si udělat zimu jasnější pomocí barev. Které prodejní techniky jsou nejúčinnější? Jak připravit rozpočet na reklamu? Jak si místo stížností zákazníků zajistit klienty, kteří se budou vždy rádi vracet? Odpovědi na tyto a mnoho dalších otázek mohli zájemci získat v průběhu atraktivních odborných seminářů. Příští konání veletrhu proběhne začátkem března 2007. (26/9/2006) |