Firma ARNO se zabývá prodejem obuvi již více než 15 let. Její majitelé, manželé Ondrovi, jsou profesionály z oboru se čtyřicetiletou praxí. Své zkušenosti ze závodu Svit uplatňují po celý život a to nejenom při vyškolování personálu, ale hlavně v osobním styku s kupujícím tedy zákazníkem. Firma ARNO klade důraz především na serióznost, široký sortiment a rychlost dodávek.
Ze začátku se firma orientovala především na velkoobchodní prodej. S nástupem supermarketů, trhových prodejců a prodejců, se špatnou platební morálkou byla velkoobchodní činnost omezena na stálé a především platící odběratele. V současné době se firma zabývá prodejem zákazníkům ve firemní prodejně a rovněž internetovým prodejem. Maloobchodní prodej je zajištěn v prodejně ARNO v Kostelci u Zlína, kde zákazníci bývají odměněni rodinným přístupem (v předvánočním období dokonce svařeným vínem), odborností a profesionalitou při výběru obuvi. Nejrozsáhlejší nabídku tvoří obuv společenská, vycházková, sportovní a obuv pro volný čas. Firma zde také nabízí značkové oděvy a obuv firem Hi-Tec a Killtec, současně se společenskými, sportovními nebo módními oděvy pro ženy i muže. Již tři roky se společnost ARNO zabývá i rozvojem a propagací internetového prodeje obuvi. Na webových stránkách www.arno.cz naleznou zákazníci kompletní nabídku nabízené obuvi v přehledném a jednoduchém systému, který umožňuje snadnou a rychlou objednávku vybrané obuvi. Tento druh prodeje zaznamenává každým rokem velký nárůst objednávek, což firmu neustále motivuje k zlepšování služeb. K dispozici jsou zde velikostní tabulky, rady a příspěvky, které každému pomohou při výběru obuvi. ARNO vychází vstříc zákazníkům širokým sortimentem, okrajovými velikostmi i nadměrnou obuví, příznivými cenami, nejrůznějšími slevovými akcemi a vysokou rychlostí vyřízení objednávek. U objednávek přes tisíc korun neúčtuje ARNO svým zákazníkům poštovné a hlavně nabízí možnost vrátit zboží v případě nevhodně zvolené velikosti či nespokojenosti s výrobkem samotným. Všechny tyto služby zákazník jistě ocení a pomůže to zlomit pověstnou barieru mezi nákupem obuvi v obchodě nebo na internetu. TextilŽurnál 1/2007 (27/2/2007) |