(BVV) – Obuvnické firmy sázejí v reklamě na mediálně známé tváře. Důkazem toho není jen společnost Ba?a, která nedávno přišla s novou kampaní doprovázenou změnou ve výběru dvou hereckých osobností, jež slavnou firmu propagují, ale i jinočanská společnost Mc.SUP, jejíž značku Skechers předváděla na brněnském výstavišti modelka Agáta Hanychová.
Obchodní manažer společnosti Tomáš Klimovič potvrdil, že i Mc.SUP vsadil na celebrity, které pomáhají propagovat firemní značku. „Kromě Agáty Hanychové jsme od ledna 2008 podepsali smlouvu s Leošem Marešem,“ říká. Jeho slova dokládají i plakáty na stánku firmy, která v současnosti nabízí na 3000 druhů obuvi, z toho dvě třetiny pro dospělé a třetinu pro děti.
Na KABO přišla firma s novinkou – komisním prodejem. Tomáš Klimovič označil tento program za téměř revoluční. „V praxi to znamená, že zákazníci neplatí první vstup za boty, ale až za to, co prodají. Myslím si, že v dnešní době je to velmi výhodné a v tomto pavilonu takové podmínky nikde nenajdete,“ dodává obchodní manažer.
K účasti na veletrhu říká: „Očekávali jsme více obchodníků z větších měst, jako jsou Brno, Olomouc, Ostrava nebo Zlín, ale na druhou stranu máme plnou databázi nových kontaktů, takže budeme spokojení.“ Novinku v podobě módních přehlídek obuvi označil Tomáš Klimovič za zatraktivnění programu. „Zákazníci jsou po hodině unavení a už nevnímají určité rozdíly mezi stánky, obuví, barvami a styly. Člověk se může posadit, vydechnout si a kromě bot se podívá na krásné slečny. Je to určitě zpestření.“ Foto Vlastimil Kolařík (21/2/2008) |