New Yorker bilancuje úspěšný rok 2007 |
Rok 2007 znamenal pro společnost New Yorker velkou expanzi. Hodnoty ukazatelů růstu se ve srovnání s rokem 2006 zdvojnásobily. Tato německá společnost vstoupila v roce 2007 na trh v sedmi nových zemích, přičemž celkově otevřela více než 100 nových prodejen. Cílem New Yorker bude i nadále zrychlovat tempo růstu a rozšiřovat svou obchodní sí?.
Celkový obrat společnosti New Yorker, která patří mezi nejvýznamnější evropské výrobce a prodejce mladé módy, dosáhl v roce 2007 hodnoty 1,2 miliardy Eur, což představuje o 20 % více než v předcházejícím roce. Největším úspěchem expanzivní politiky společnosti je vstup na obchodní trhy v Estonsku, Rumunsku, Saudské Arábii a Spojených arabských emirátech. Na konci roku 2007 zahrnovala obchodní sí? společnosti celkem 584 prodejen ve 23 zemích. V roce 2008 plánuje New Yorker rozšíření svých aktivit do Bosny a Hercegoviny, Bulharska, Itálie a na Ukrajinu. Počítá i s dalším růstem v zemích, ve kterých již působí. V současné době má New Yorker 607 prodejen a v tomto roce plánuje otevřít přibližně 120 dalších. (21/4/2008) |