Úvod
 
Úvod
Z domova
Ze světa
Představujeme
Módní trendy
Spotřebitelský servis
Aktuálně
Doporučujeme
Dotazy čtenářů
Náš servis
Kontakty

       logo_coka.jpg  

shoes_and_leather.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

  © Copyright
www.obuv-kuze.cz 
www.shoes-leather.com
Publikování nebo další šíření
obsahu těchto serverů
je bez písemného souhlasu
redakce zakázáno!

 

 
Češi chodí nejraději v teniskách

Prodejny s obuví rostou jako houby po dešti. V nákupních centrech i v ulicích se to obchody nabízejícími nejrůznější druhy bot jen hemží. V čem ale Češi nejraději a nejčastěji chodí? Jaké boty obouvají, pokud je netlačí konvence zaměstnání? Společnost Botas, jediný výrobce sportovní obuvi v České republice, se rozhodl zjistit, jaké boty má český národ nejraději, pokud má právo volby, co na své nohy obuje.


BOTAS, český výrobce sportovní obuvi, provedl výzkum, jaké boty nejčastěji obouváme

Výzkumu se zúčastnily tři skupiny respondentů, a to mladí aktivní lidé ve věkovém rozmezí 17- 23 let, se středoškolským vzděláním či ještě studující; dále rekreační sportovci ve věku 26 – 40 let, muži i ženy, s průměrným příjmem 15-30 tisíc korun na rodinu a konečně sportovci, ve věkovém limitu 25 – 40 let, muži i ženy, s průměrným příjmem 15-30 tisíc korun na rodinu, aktivně a pravidelně sportující.

Z vyhodnocení podrobného výzkumu vyšly najevo zajímavé, ovšem možná i trochu očekávané výsledky.

Sportovní boty jsou zřejmě nejčastěji nošenou obuví u většiny populace. Velmi jasně se liší sportovní boty na běžné nošení (do školy, na vycházku, za zábavou, eventuelně do práce) od bot pro „seriózní“ a aktivní sportování. Boty na běžné nošení musí být především pohodlné, u mladých samozřejmě designově zajímavé, zatímco boty na sport by měly být zejména funkční a kvalitní.

Češi boty nejvíce nakupují ve specializovaných sportovních obchodech a řetězcích, výběru věnují poměrně značnou pozornost a koupi se nesnaží uspěchat. Zejména u bot na aktivní sport sledují bedlivě kritéria, která modely musí splňovat.

Sportovní boty na městské nošení či na nošení za zábavou musí být v první řadě „in“ a „cool“, to jsou nekompromisní požadavky mladých lidí. Zhodnocením otázky týkající se ceny kupovaných bot vyšla najevo přijatelná cenová hladina okolo 1500 – 2000,- Kč. Tuto sumu sledovaná skupina nejčastěji za sportovní boty utratila.

Samozřejmě jednou z otázek bylo i vnímání značky Botas. Ten je v českém povědomí veden jako značka s dlouhou tradicí – „botasky“ jsou pro řadu lidí dodnes synonymem pro kvalitní sportovní boty. Značka má blízko i k zimním sportům, brusle či lyžařské boty jsou lidem známé.

Názory na novou kolekci Botasu naznačují, že je určitě možné překvapit. Nejúspěšnějším modelem se stanou pravděpodobně Rafty a Stony, a to zejména pro jejich navržení v souvislosti s filmem Raf?áci, jehož je Botas partnerem a který právě vstoupil do českých kin.

Co tedy říci závěrem? Pravděpodobně fakt, který jasně z výzkumu vyplynul, že Češi jsou národem se sportovním duchem a sportovní boty mají cestu do českých botníků otevřenou.

Novinky na mail

Chcete dostávat novinky na Váš e-mail. Stačí vyplnit náš formulář.

 Otevřít formulář



Nejčtenější články
Who's Online
Právě zde jsou
Hosté : 24
IT-HELP.cz


Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/virtual/webs/kolarik/obuv/components/com_tfsformambo/tfsformambo.php on line 390