V polovině dubna přichází na český trh zcela nová a unikátní ucelená kolekce značky PUMA nazvaná L.I.F.T. Stěžejním produktem kolekce je 173 gramů vážící bota určená pro volný čas, inspirovaná designem běžecké boty. I proto se stala tváří celé kampaně hvězda značky PUMA, loňský olympijský rekordman Usain Bolt. Tenisky oceníte nejen při sportu, ale i běžném chození po městě. ...
... Jejich hlavní předností je totiž neuvěřitelná lehkost pěnového materiálu EVA, ze kterého jsou vyrobeny. Zadní část je perforovaná a spolu s vrchní síťovanou částí umožňuje výbornou prodyšnost. Místo obvyklého obuvnického lepidla navíc byla použita ke spojení obou částí mnohem ekologičtější metoda sešití, takže je bota šetrná k životnímu prostředí.
Tenisky je možné pořídit ve čtyřech výrazných barvách: tyrkysové a nachové v kombinaci s černou a světle růžové a světle modré s bílou v dámských modelech, pro pány jsou zelená, žlutá, šedobílá a šedočerná. Kromě tenisek zahrnuje kolekce L.I.F.T. také designově sladěné oblečení a doplňky. V prodeji bude v síti prodejen A3 a Lifestyle Sports, doporučená maloobchodní cena tenisek je 1990 Kč.
PUMA je jednou z předních světových sportlifestylových společností, která navrhuje a vyvíjí obuv, oděvy a doplňky. Ve své činnosti se snaží pomáhat světu podporou míru, tvůrčího ducha a udržitelnosti podle metodologie SAFE. Ve svých rozhodnutích a jednání se řídí hodnotami spravedlnosti, poctivosti a pozitivního a tvůrčího myšlení. PUMA začíná sportem a končí módou. Její funkční a lifestylové produkty spadají do kategorií, jako je fotbal, běh, motorsport, golf a yachting. Značka Black je výsledkem partnerské spolupráce s uznávanými návrháři, jako je Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara a Sergio Rossi. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Tretorn a Hussein Chalayan. Společnost PUMA, která byla založená v roce 1948, dodává své výrobky do více než 120 států, zaměstnává celosvětově více než 9000 lidí a má ústředí v německém Herzogenaurachu, Bostonu, Londýně a Hong Kongu. (9/3/2009) |