Na ploše 160 tisíc m
2 zde prezentovalo své produkce a módní kolekce přes 1800 (1600*) vystavovatelů ze 49 (44*) zemí celého světa, z toho 81 (82*) % účastníků bylo ze zahraničí. Výrobci, obchodníci a inovátoři představili aktuální ucelenou nabídku kolekcí sportovní módy, obuvi, inovativních výrobků a řady technických a technologických zdokonalení z oblasti sportu. Během čtyř dnů navštívilo výstaviště v Mnichově více než 60 (54433*) tisíc odborníků. Zvláš? významný byl nárůst počtu návštěvníků nejen z východoevropských zemí, ale také z Rakouska, Francie, Itálie, Švýcarska či Španělska.
"Máme za sebou velmi úspěšný veletrh, kdy jsme zaznamenali rekordní účast v počtu vystavovatelů a návštěvníků z řad odborné veřejnosti. Úspěch celé akce však především odráží nastupující pozitivní obrat v těchto odvětvích, na čemž se shodli už na počátku roku nejen obchodníci, ale také zástupci sportovního průmyslu,“ řekl Manfred Wutzlhofer, ředitel Messe München GmbH.
Na obchodních obratech se pochopitelně výrazně podepsaly i olympijské hry v Turíně a blížící se fotbalové mistrovství světa.
Mezi ústředními tématy veletrhu ispo winter 06 byl značný prostor věnován problematice bezpečnosti, technickým inovacím v oblasti lyžování a snowboardingu. Aktuálním módním tématem je "Mountain-Lifestyle", jehož typickým znakem je mj. množství nejrůznějších rafinovaných vestaveb pro mobilní telefonů, MP3 přehrávače apod.
Nedílnou součástí oficiálního programu byly i divácky atraktivní módní přehlídky, výstava módy inspirovaná sportem ispovision a soutěž mladých inovátorů ispo BrandNew. Na veletrhu ispo winter 06 bylo předáno 44 ocenění nejlepším disignérům, módním a obuvnickým obchodníkům, technickým novinkám, ale také nováčkům, kteří do světa sportovního průmyslu pronikli premiérově. Na Global Sportstyle Award bylo nominováno 86 značek a 60 odborníků ze sedmi zemí rozhodovalo v porotě o vítězi Outfits. Všichni nominovaní Outfits a top-modely Evy Padberg a Marcuse Schenkenbergase se pak zúčastnili velké módní přehlídky GQ Style Night, která byla vyvrcholením ispovision. Večerem, věnovanému početným udělováním cen, provázel legendární moderátor MTV - Ray Cokes.
Volvo SportsDesign Fórum, které je tradiční platformou pro dialog mezi průmyslovým, grafickým a sportovním designem, nesl tentokrát podtitul "Active Safety", resp. bezpečně do budoucnosti. Téměř 900 účastníků diskutovalo na téma "Active Safety", jehož součástí byla cena VOLVO SportsDesign AWARD.
(* porovnání s údaji ispo winter 05)