V obchodech PUMA a vybraných sportovních řetězcích je již k dostání nová kolekce sportlifestylové značky PUMA na podzim 2009. Kolekce zahrnuje oblečení a doplňky pro volný čas a běžné nošení ve městě, ale i retro módu z kolekce Archive a oblečení pro sportovní vyžití – fitness, motorsport, golf ...
... nebo nezaměnitelnou kolekci Sailing určenou všem, kdo ani v podzimním období nezanevřou na plavby po otevřeném moři. Kolekce pro volný čas je výrazně inspirovaná barvami a motivy černého kontinentu. Příští rok se totiž bude konat v Africe Mistrovství světa ve fotbale a PUMA coby jeden z největších sponzorů nejpopulárnějšího týmového sportu (a také mnoha afrických fotbalových týmů) vydává při této příležitosti již nyní tematickou kolekci oblečení a doplňků v originálním africkém stylu. Nechybějí vlajky afrických států, motivy buše, džungle a pouště se zvířaty a výrazné barvy jako oranžová, okrová, zelená či hnědá. PUMA je jednou z předních světových sportlifestylových společností, která navrhuje a vyvíjí obuv, oděvy a doplňky. Ve své činnosti se snaží pomáhat světu podporou míru, tvůrčího ducha a udržitelnosti podle metodologie SAFE. Ve svých rozhodnutích a jednání se řídí hodnotami spravedlnosti, poctivosti a pozitivního a tvůrčího myšlení. PUMA začíná sportem a končí módou. Její funkční a lifestylové produkty spadají do kategorií, jako je fotbal, běh, motorsport, golf a yachting. Značka Black je výsledkem partnerské spolupráce s uznávanými návrháři, jako je Alexander McQueen, Yasuhiro Mihara a Sergio Rossi. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Tretorn a Hussein Chalayan. Společnost PUMA, která byla založená v roce 1948, dodává své výrobky do více než 120 států, zaměstnává celosvětově více než 9000 lidí a má ústředí v německém Herzogenaurachu, Bostonu, Londýně a Hong Kongu. (4/8/2009) |