Supermodelka Cindy Crawfordová vybrala pro největšího evropského prodejce obuvi DEICHMANN novou kolekci obuvi, a to pod značkou „Cindy Crawford Collection by 5th Avenue“. Známá módní ikona už dvě desetiletí nepřekonatelně prezentuje elegantní šaty i jednoduché plavky. Tentokrát dokázala svůj vytříbený vkus i v oblasti obuvi. Rozhodla se, že svoji kolekci bude také sama propagovat.
Reklamní spot, který natočila v New Yorku, uvidí diváci v České republice od 8. září 2009. Celá kolekce „Cindy Crawford Collection by 5th Avenue“ bude uvedena od 24. srpna 2009 do prodeje ve všech obchodech DEICHMANN. „Miluji obuv – tak jako všechny ženy,“ vysvětluje Cindy Crawfordová během natáčení. „K přípravě mojí vlastní kolekce jsem se nemusela nechat dlouho přemlouvat.“ Cindy Crawfordová se kromě modelingu proslavila také v oboru fitness a wellness. Její videokazety s cvičením motivují nejen začínající modelky a ostřílené profesionálky, ale i ostatní ženy, aby dělaly něco pro své tělo a zdraví. Na módních molech pracovala Cindy s návrháři jako Karl Lagerfeld, Ralph Lauren nebo Dolce & Gabbana. Nespočetněkrát se objevila na titulních stránkách nejprestižnějších světových časopisů jako Vogue, Elle, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar nebo Vanity Fair – a vždy absolutně okouzlila celý svět. Podle průzkumu britských novin „New Woman“ je třetí nejkrásnější ženou všech dob, hned za Audrey Hepburnovou a Grace Kellyovou. Čtenáři americké verze časopisu „Esquire“ ji v roce 2008 umístili na první příčku v anketě o nejkrásnější modelku posledních sedmdesáti let. Neméně nadšeni jsou ze Cindy i čtenáři časopisu „Playboy“, u kterých získala páté místo v soutěži o nejvíc sexy celebritu. „Cindy Crawfordová je se svým svěžím, ženským přístupem vzorem, udává trendy v módě. Obdivují ji moderní, sebevědomé ženy, které vědí, co chtějí, a kladou důraz na eleganci, styl a kvalitu,“ zdůvodňuje Heinrich Deichmann, předseda managementu skupiny DEICHMANN, spolupráci s megahvězdou. „S ní nabídneme Evropě kolekci obuvi, která i při hvězdném lesku zůstane v mezích skutečně přijatelných cen,“ dodává Deichmann. Ceny se budou pohybovat v relacích od 999,- Kč do 2.199,- Kč. Helikoptérou na Pátou Avenue Nová kolekce se samozřejmě bude propagovat v rámci prodejen Deichmann, chybět však nebudou ani inzeráty v tištěných médiích, televizní spoty a internetová reklama. První televizní spot byl natočen v několikamilionové americké metropoli – v New Yorku. Začíná záběrem na dech beroucí přelet helikoptéry nad Manhattanem. Helikoptéra míří přesně na slavnou Pátou Avenue. Jakoby náhodou se přesně uprostřed zastaví Cindy Crawfordová, právě zde fotí kolekci obuvi značky 5th Avenue. Ve spotu ukazuje, jak se stará o svoji koženou obuv; přejíždí rukou po jemném materiálu, jakoby ho hladila. „Miluji ušlechtilou koženou obuv. Kvalita je pro mě velice důležitá, perfektní styling a péče o vzhled je nezbytností,“ vysvětluje topmodelka. Od kotníčkové obuvi k modelům nad kolena Třicet modelů pro vlastní kolekci vybrala slavná Američanka sama. V prodejnách společnosti DEICHMANN budou prodávány pod značkou „Cindy Crawford Collection by 5th Avenue“. Kotníčková obuv i nižší kozačky z hladké a jemné semišové kůže, elegantní vysoké „jezdecké“ kozačky v hnědé, koňakové i klasické černé, to vše najdete v této kolekci. Hitem jsou ultra vysoké kozačky, buď na podpatku, nebo sportovní modely s plochou podešví. Detaily dotvoří přezky, pásky a mašličky, které modelům dodají šmrnc a udělají z nich opravdový hit. U lodiček zaměřuje Cindy svou pozornost na vysoké podpatky. Vybírat je možné z klasických modelů v černé barvě, ale i z moderních s přezkami a v různých barvách: červené, zelené, koňakové nebo šedé. Kolekci uzavírají originální modely s velkými vykrojeními na nártu. (20/8/2009) |