Počátkem března byly v České republice otevřeny dvě prodejny obuvi a doplňkového zboží využívající koncept shop in shop systémového partnerství Tamaris. První z nich je v prostorách obuvi Tilia na Karlově náměstí v Třebíči a druhá v obchodním centru IGY v Českých Budějovicích. Koncept systémového partnerství nabízí společnost Wortmann KG Detmold známá mj. jako dodavatel značkové obuvi Tamaris. K dnešnímu dni...
...se svými maloobchodními partnery otevřela již téměř 800 systémových ploch ve 22 zemích. Projekt s názvem Tamaris - systémové partnerství, který je postaven na základě myšlenky „Spolu budeme silní“, spojuje přednosti výrobce s přednostmi maloobchodu a nabízí celý systém efektivního obhospodařování prodejní plochy. Hana a Miroslav Kolaříkovi, Tilia obuv a Iva Macháčková (uprostřed), majitelka obchodního zastoupení Wortmann KG pro ČR.
Maloobchodník, resp. systémový partner, získává možnost vybírat a objednávat zboží 24 hodin denně, 365 dní v roce. Pro výběr má k dipozici mimořádně širokou kolekci modelů. Styl, design i řešení prodejen má charakteristický rukopis značky Tamaris. Maloobchodník v rámci partnerské spolupráce získává inovativní nábytek, dekorace, návody a rady k uspořádání, vystavení a prodeji zboží tak, aby se obrat až zdvojnásobil. Nedílnou součástí je i komfortní systém pravidelného zasílání propagačních materiálů. Využívat lze i stále aktualizovanou nabídku letáků, plakátů, cenovek, jmenovek a dalších tiskovin a to pomocí intuitivního on-line systému, který rovnou generuje potřebná tisková data. Během několika minut si tak může maloobchodník zajistit potřebnou tiskovinu. Obecně platí, že úspěch vyplývá ze součtu mnoha detailů a faktorů. V případě systémové plochy Tamaris je společným jmenovatelem minimalizace nákladů a zvýšení prodeje. Stávající poznatky z doposud realizovaných systémových ploch ukázaly, že projekt dokáže až zdvojnásobit zisk i obrat skladu v porovnání s původní nekoncepční a zastaralou plochou. Každá ekonomická krize znamená, že něco starého končí a něco nového začíná. Čím dál tím rychleji začíná dosluhovat i starý systém prodeje obuvi, systém negenerující obraty, zisky. Nastává čas k zamyšlení se nad řešením, které by přineslo zásadní změnu a obrat k úspěchu. A právě v této situaci představuje své řešení společnost Wortmann KG, která přichází s konceptem systémového partnerství Tamaris. Text a foto: Vlastimil Kolařík (03/04/2013) |