Společnost Baťa provozuje v současné době 71 prodejen po celé republice a její logo najdete na všech kontinentech. Výsadní postavení mezi evropskými prodejnami má obchodní dům Baťa na Václavském náměstí v Praze. Skleněný palác, jak je někdy obchodnímu domu Baťa na Václavském náměstí přezdíváno, má za sebou poutavou historii a před sebou zajímavou budoucnost.
„Obchodní dům Baťa na Václavském náměstí je zcela ojedinělý koncept, který vyniká svou jedinečností nejen vůči ostatním prodejnám Baťa v jiných zemích, ale zejména vůči tuzemské konkurenci. Na sedmi patrech a více než 2000m2 prodejní plochy najde zákazník extra širokou nabídku obuvi od světoznámých značek jako Calvin Klein až po privátní značku Weinbrenner vyráběnou v Dolním Němčí,“ říká marketingový ředitel Baťa Lukáš Ohanka. 2. září 2013 odstartoval v této největší světové prodejně Baťa zcela nový projekt. V suterénu obchodního domu bylo otevřeno první Baťa café na světě. V zemi, kde se začala psát historie Bati, tak opět vzniká něco unikátního. „Jsme u zrodu ojedinělého projektu, jehož cílem je v duchu Baťovského konceptu - Náš zákazník, náš pán. - zpříjemnit zákazníkům nákupy a dopřát jim něco navíc. Svou výjimečností je také Baťa café zajímavou destinací pro setkání s přáteli,“ dodává Lukáš Ohanka. „Společnost Nespresso i Baťa mají v tomto ohledu stejný cíl, a tím je maximální orientace na spokojenost zákazníka,“ dodává Juraj Juhász, Country Business Manager společnosti Nespresso. Interiér Baťa café prolínají kromě kávových motivů výrazné a pro Baťu typické červené prvky jako lavice či lampy nad barem. Grafiky na stěnách vypráví příběh společnosti od jejího vzniku, přes expanzi do celého světa a vrací se ke klíčovému postavení obchodního domu na Václavském náměstí. Zajímavým prvkem je obrazovka s krátkými video spoty, které dokreslují celkový vzkaz zákazníkovi v nevtíravé formě. Poslední část spojuje koncept kavárny se světem módy. Koncept Baťa kavárny samozřejmě nestojí jen na příjemném designu, ale je hlavně o kvalitní kávě a delikátním občerstvení. „Rádi bychom zákazníkům nabídli to nejlepší, proto jsme za hlavního partnera zvolili firmu Nespresso, která je proslulá lahodnou kávou té nejvyšší kvality,“ uvádí Lukáš Ohanka. „V Nespresso máme rádi inovativní koncepty. Projekt Baťa Café měl od počátku jasný cíl, a to bylo zpříjemnit zákazníkům nakupování. Proto nás těší, že profesionální kávovar AGUILA, který beze zbytku splňuje i ty nejpřísnější požadavky z oblasti vysoké gastronomie, byl nainstalován ve vůbec první Baťa kavárně. Tento elegantní a stylový kávovar velmi dobře zapadá do interiéru a je tím nejlepším, co Nespresso pro kavárny poskytuje. Věříme, že se na šálek oblíbené kávy zákazníci budou rádi vracet,“ dodává manažer projektu společnosti Nespresso p. Milan Sedlák. Společnost Nespresso je špičkou na trhu s porcovanou kávou nejvyšší kvality, kterou si můžete vychutnat nejen v pohodlí domova, ale také ve více jak 400 podnicích oceněných michelinskou hvězdou, v předních restauracích či prémiových hotelech. Hosté si tak mohou dopřát stejně dokonalý šálek kávy jako z rukou profesionálního baristy, a to díky jedinečné technologii a škále 8 druhů káv Grand Cru. Dokonalý gurmánský i estetický zážitek ještě podtrhne nabídka domácích dezertů. Suterén obchodního domu se proměnil v příjemné prostředí provoněné kávou a sladkými dezerty, přesto se módní duch z tohoto prostoru nevytratil. Součástí Baťa kavárny je také Pop Up Shop, kde se budou pravidelně střídat různí čeští návrháři. „Hlavní myšlenkou je nabídnout zákazníkům možnost vybrat si celý outfit pod jednou střechou a ukázat jim, jak vhodně sladit oblečení pocházející z dílen českých návrhářů s obuví a doplňky Baťa,“ doplňuje Lukáš Ohanka. Pop Up Shop ale nebude jen o známých českých jménech. Šanci prezentovat svou značku mohou dostat i nadějní designéři, kteří ještě nejsou ve světě módy tak usazeni. „Chceme tím ukázat, že si vážíme začínajících návrhářů a máme zájem podpořit českou tvorbu,“ vysvětluje Lukáš Ohanka. Jako první se v Baťa Pop Up Shopu představí modely z podzimní kolekce známé české značky E.daniely. Být osobitá, jiná.... To není heslo jen pro nadcházející sezónu, ale motto celé tvorby návrhářek E.daniely - Daniely Flejšarové a Evy Janouškové. Nová kolekce podzim-zima 2013 je vytvořena z příjemných pružných a strukturálních materiálů. Základem je černá, kterou doplňují vzory ve stylu Art deco či žakárové květy. Kolekce se nese na vlně nezvyklých barevných kombinací jako žlutozelená a petrol či vínově červená a fialová. Výrazným doplňkem jsou úpletové, kožešinové či hedvábné šály. Baťa (17/09/2013) |