Největší evropský maloobchodník s obuví DEICHMANN spouští pro letošní jarní a letní sezónu novou marketingovou strategii. Společnost tak chce výrazněji poukázat na svoje místo ve světě módy a posunout značku DEICHMANN ještě více do středu pozornosti. Obuv přináší dobrou náladu. Zahřeje srdce a potěší. Přivolává vzpomínky. Nová obuv dělá lidi šťastnějšími.
Zakoupení nové obuvi je pro zákazníka něco jako naplnění loveckého instinktu, který zároveň pro prodejce představuje formu ocenění. Obuv posiluje sebevědomí. Poskytuje jistotu, že člověk má perfektní outfit. Stručně: obuv je víc než jenom pocit štěstí. Je to srdeční záležitost. To vše vyjadřuje nový slogan: „Protože milujeme obuv“, který DEICHMANN uvádí pro aktuální jarní a letní sezónu. „Naše reklama byla vždycky zaměřená především na oslovování různých cílových skupin“, říká Radovan Fojt, vedoucí oddělení marketingu pro ČR a SR. „Právě nyní je nejvhodnější odstartovat zastřešující kampaň, která by upoutala pozornost na značku DEICHMANN a vycházela přímo z DNA této naší značky,“ doplňuje. Kampaň začíná v těchto dnech v České republice, Německu a dalších 19 zemích, ve kterých je společnost zastoupena. Reklamní texty jsou přeložené do lokálního jazyku podle jednotlivých zemí.
Protože téma obuvi je srdeční záležitostí
Společnost DEICHMANN byla založena v roce 1913, což představuje 100 let obuvi a opět 100 let obuvi jako srdeční záležitosti. Tato láska k obuvi je tím, co má DEICHMANN společné se svými zákazníky, a proto je středem pozornosti tak, jak je to vyjádřeno ve spotech a na letácích. DEICHMANN na nich nastiňuje srdečný vztah lidí ke své obuvi v různých životních situacích.
„Protože můj styl začíná u obuvi.“, anebo: „Protože jsem s nimi nepřehlédnutelná.“, „Protože kvalita není žádný luxus.“, „Protože ležérnost teď frčí.“ Radovan Fojt ještě dodává: „Našim zákazníkům jsme naslouchali, a tak se naše nové slogany soustředí na individualitu a emotivnost. Móda a životní styl stojí v popředí zájmu. Jedinečný look, vizuály, kde v centru stojí obuv a trendy styling, to vše se točí zejména kolem módy.“
Marketingovou strategii komunikující střešní značku nasadí DEICHMANN v České republice v rámci kampaně 360 stupňů formou televizních spotů (25 vteřinových), tištěných letáků a prospektů. K vidění bude navíc široká online kampaň s novými akcemi a speciálními spoty, včetně kampaně na Facebooku a zároveň na prodejnách, kde hlavní složku vytvoří nové slogany a reklamní poutače ve výlohách.
Marketingová kampaň vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou GREY Düsseldorf. (16/03/2014) |