Riva del Garda očekává nadcházející 82. edici Expo Riva Shuh, která se rychle blíží. A budoucnost vypadá skvěle. Tento ročník odstartuje z místa, které připravil úspěch lednové edice (10% nárůst účasti v porovnání s minulým rokem). Je to jasný projev životaschopné události, schopné držet krok i v době, kdy obuvnictví prochází těžkými časy.
Za co tedy vděčíme tak dobrému výsledku, který je přitom v rozporu s trendy současného trhu? Rozhodně je to úspěšná kombinace brzkého data uskutečnění a mezinárodního rozměru. Ovšem tím, co asi nejlépe vystihuje podstatu úspěchu Expo Riva Shuh, je skutečnost, že vždy staví business nad všechny ostatní činnosti. Během let získala událost v Riva del Garda roli evropské křižovatky obuvnického obchodu a statistiky ukazují významný nárůst na trhu, který je silně globalizovaný a propojený. Podle dat pro rok 2012 zveřejněných Apicaps jsou z deseti nejproduktivnějších obuvnických zemí jen čtyři jejími nejvýznamnějšími spotřebiteli, což jasně ukazuje, jak stále rozsáhlejší je jejich „výměna“ a cesta v rámci celosvětového obchodu. Kvůli tomu se dosavadní exhibice stále více zaměřují na poptávku a nabídku než na pouhou přehlídku s čistě propagačním záměrem, jak je tomu ostatně u Expo Riva Shuh, kde obchod stál vždy v centru pozornosti. Dalším důkazem je fakt, že čtyři evropské země s největší spotřebou bot, jmenovitě Spojené království, Rusko, Německo a Francie, mají v poměru nejvyšší zastoupení ze všech návštěvníků v Riva del Garda. To stejné platí i pro některé hlavní trhy mimo Evropu jako je Indie. USA spolu s Kanadou představují 13% všech mimoevropských návštěvníků a pro Japonsko to je 8%. Mezinárodní, orientovaný na business a držící krok s potřebami obuvnického trhu. To je Expo Riva Shuh, která se připravuje k uvítání více než 1200 vystavovatelů, z nichž přes 70% pochází ze zahraničí. Nejlepší výběr z kolekcí jaro/léto 2015 můžete shlédnout od 14. do 17. června v Riva del Garda. (15/04/2014) |