Cuir à Paris: Výjimečná událost k setkávání s obchodními partnery |
27. edice je první od doby, co byl Cuir à Paris prodán Première Vision v březnu 2014. Přes 8200 m² v Hale 3 v Paris-Nord Villepinte bude věnováno koženému zboží. Plocha je stejná jako v září 2013, tentokrát však uvítá 430 vystavovatelů. 94% všech vystavovatelů pochází z Evropy: 54% z Itálie, 17% z Francie, 9,5% ze Španělska a 6% z Turecka.
Opět byl celý prostor rychle zarezervován, letos dříve než obvykle. Show nabízí kvalitu a prezentuje vystavovatele s jejich produkty v tom nejlepším světle od oděvů po kožené výrobky a obuv.Nová vize světa módy V minulých letech Cuir à Paris tvrdě zapracoval, aby se sám obnovil a rozšířil informace, které poskytuje v rámci svého formátu i obsahu. „Po celý rok můžete k přípravě kolekcí najít informace na našem webu, stránkách na sociálních sítích a mobilní aplikaci. Stejně tak se tam objevují novinky z našeho odvětví, články zaměřené na poslední trendy a materiály. Díky tomu dostanete informace v pravý čas a se zaměřením na konkrétní odvětví vaší výroby,“ vysvětluje Marc Brune, manager show. Tvorba: Materiál jako výzva Pro tento ročník si zástupci toskánského regionu, známí svým zpracováním třísločiněné usně, připravili výzvu pro mladé designéry z nejznámějších mezinárodních škol a vybídla je k vytvoření kolekce. Dalším prostorem zabývajícím se výzkumem a odborným poradenstvím je BESPOKE a v tomto ročníku uvítá návštěvníky 10 společností, používající kůži s nápadem a stylem pod vedením nejproslulejších značek. (23/07/2014) |