Školení prodejního personálu - nezbytná podmínka úspěchu |
V rámci obchodní praxe je v současné době naprosto nezbytnou nutností pro specializované maloobchody s obuví a koženou galanterií, aby měly personál v prodejně nejen „atraktivní“, ale zejména „odborně zdatný a proškolený“.
Místa školení: Praha - Brno - listopad 2014 Maloobchody mohou konkurovat dobrou a kvalitní nabídkou, ale zejména odborným poradenstvím při nákupu obuvi či kožené galanterie. Mnoha reklamacím obuvi by se dalo předejít, pokud by prodavač nebo prodavačka dokázali při nákupu kvalifikovaně poradit. Samozřejmostí musí být i kvalifikované rady pro údržbu a ošetřování obuvi, včetně nabídky odpovídajících čisticích prostředků přímo na prodejně. Nejen tyto znalosti, ale zejména cenné informace z oblasti platné legislativy v oblasti reklamačního řízení a Zákona o ochraně spotřebitele mohou zájemci získat na školení, které pořádá Česká obuvnická a kožedělná asociace dne 3.11. 2014 v Praze a dne 18. 11. 2014 v Brně. Více informací o školení včetně cenových podmínek naleznete v níže uvedené přihlášce. Přihláška na školení – ZDE Autor článku: PhDr. Vlasta Mayerová (16/10/2014) |