Značka BRIC´s přichází na český trh |
V roce 1952 Mario Briccola založil společnost, INDUSTRIA VALIGERIA FINE MARIO BRICCOLA, která vyráběla kufry a tašky. Věděl, že se může spoléhat pouze na své vlastní zdroje, iniciativu, odvahu a kreativitu. Jeho vize se promítaly do budoucnosti, s ambiciózními cíli, přičemž hlavní investicí byl on sám a jeho rodina.
O šedesát let později, poté, co se jeho sen plnil každým dnem, se Mario Briccola dívá do budoucnosti s důvěrou člověka, kterému se podařilo vybudovat mnohem víc než úspěšný podnik. Růst společnosti stále pokračuje, zatímco Mario Briccola utváří svou vizi firmy na "rodinné bázi". V následujících letech, se šest z jeho osmi dětí, staly výkonnými manažery společnosti. Nápady a schopnost přetvořit prostředky do podoby populárních produktů jsou hlavní aktiva značky Bric´s. Přidaná hodnota společnosti je její schopnost kombinovat praktičnost s kreativitou, inovaci s tradicí. Každý detail nového výrobku je výsledkem brilantní intuice, ambiciózních projektů, dobře zavedených stylů a odvážného přístupu. Dokonalé spojení funkčnosti a krásy, které se snoubí v každém výrobku Bric´s, je pro zančku nejefektivnější zajištění budoucnosti. (13/04/2015) |