GDS zaměřeno na informace a design 29. – 31. července 2015 se obuvnický sektor sejde po 120. v Düsseldorfu na GDS. Své kolekce pro jaro/léto 2016 představí 880 značek. Souběžně pořádaná událost pro soukromé značky tag it! uvítá 210 vystavovatelů. Poprvé bude její součástí i obchodní show Düsseldorf Fashion Sourcing (DFS). Navíc se již podruhé představí festival OUT OF THE BOX. 31. července budou hlavními tématy düsseldorfského městského centra boty a doplňky.
GDS – událost otevírající sezónu: Informační pokrok Ze svého postavení události zahajující novou sezónu se GDS zaměří na informace a inspiraci. „Naším záměrem je uspokojit potřeby návštěvníků a dát jim přehledný náhled na trendy, vystavované kolekce a dostupné dodavatele,“ vysvětluje Werner Matthias Dornscheidt, výkonný ředitel Messe Düsseldorf. „Za současných obchodních podmínek je o to více důležité, aby maloobchodníci zdokonalili svůj profil. Zde nabízíme mnohem víc než jen designové nápady, ale i inspiraci pro obchod a rozvoj podnikání.“ Návštěvníci získávají informace o trendech například ve formě výstavních show. Přehlídkové molo v Hale 10 bude denně zaplněno předváděnými show a nabídne trendy pro jaro/léto 2016 stejně jako inovace jednotlivých značek. Například show STUDIO s tématem „Jemně moderní“ představí vysoce kvalitní kolekce se soudobým šmrncem. Navíc Trend Spoty v Hale 5 nabídnou nejobsáhlejší informace o sezóně jaro/léto 2016. Budou zde předvedeny soudobé inovace, k nimž budou dotvářet atmosféru designové objekty a barvy. Fórum Touch se stane středobodem, kde se návštěvníci dozví vše potřebné o sezónních, ale i mimosezónních novinkách a materiálech. Dominantním tématem na Highlight Route bude „Digitální umění“, předvádějící podnikatelskému publiku digitální revoluci na poli 3D technologií ve všech jejích variantách. Po své úspěšné premiéře v únoru čeká projekt Design Trendsetter další vývoj. „Spolu s cílem poskytnout co nejsrozumitelnější informační přehled vidíme naše poslání v rozvoji kreativity. Po pozitivních ohlasech zvláště od mezinárodních maloobchodníků přinášíme s velkým potěšením 20 vizionářských kolekcí designérských talentů pro jaro/léto 2016 v jejich vlastním prostoru a show,“ říká Kirstin Deutelmoser, ředitelka GDS a tag it!. Na stánku v Hale 5 budou mimo jiné vystaveny boty a doplňky polských designérů, kteří předvedli své výtvory na veletrhu HUSH Varšava. Jejich unikátní kolekce budou poprvé součástí GDS a to pod názvem „Připraveni na polské značky“. Mimo pět značek Goshico, Nowińska, Mako, Mumu a Baldowski se představí i Loft 37, vítěz soutěže HUSH z roku 2014 v kategorii „Obuv a doplňky“. Zpět jsou i mladé portugalské talenty. Kromě známých jmen jako Lazuli, Manuel Dupont, Najha a Yall se návštěvníci mohou těšit na 7Hills nebo Adelande Ribeiro. V britské sekci se budou prezentovat značky jako Aspiga, Morena Morena, Shoe Therapy a Anthony Miles. Ve spolupráci s GDS připravila portugalská obuvnická asociace APICCAPS na čtvrtek „Světova obuvnická ročenka 2015“. Jedná se o přehlednou práci týkající se světového obuvnického trhu nabízející exkluzivní data a srovnání mezi zeměmi z pohledu výroby a prodeje. 880 značek představuje kolekce jaro/léto Jako dříve nabídnou tři tematické světy HIGHSTREET, STUDIO a POP UP jasný přehled. V oddělení HIGHSTREET v Hale 5 byl rozšířený tzv. „Concept Area“, který představí spoustu novinek, jak naznačuje Kirstin Deutelmoser: „Náš nový koncept si vedl velmi dobře. Je to zvláště patrné v naší schopnosti neupoutat pouze mezinárodní hráče, ale i vzrušující malé značky.“ Například se GDS poprvé zúčastní jména jako NeroGiardini z Itálie, výrobce pánských bot Van Lier z Nizozemí, oslavující letos 200. výročí, nebo Abeo Footwear – The Walking Company, který získává velký ohlas v USA. Na letošním seznamu účastníků je i oděvní značka Brax. Spolu s nimi se poprvé představí doplňky od Style Heaven, Five Plus One z Portugalska a italský výrobce obuvi I Maschi Gold. I do segmentu STUDIO zavítají nováčci. Cuadra a Su přivezou své ohromující kolekce ze Španělska, americká značka André Assous spojí umění s obuví a německé Nine to Five bude zářit městským stylem. Mezi nimi se představí i noví účastníci z Itálie: Ernesto Dolani, Iceberg, Ines Italy, MOA Master of Art, Punto Pigro a Sartori Gold. POP UP našlo své nové místo v Hale 10. „To přivádí POP UP opět blíž všem přehlídkovým akcím,“ vysvětluje Kirstin Deutelmoser. Tady mohou návštěvníci podniknout objevy skryté za mainstreamem, tak jako značka Steelground ztělesňující punkové, rockové, metalové a gothické hnutí, a Krüger Dirndl se svými individualistickými obuvnickými kreacemi revoltujícími proti německé tradici. 100 značek zahrnuje i nováčky Betel Life s nazouvacími botami a sandály nebo doplňky od Meraki. Projekty GDS: PR Highlights a 150 módních bloggerů Jako VIP host je prvního dne GDS očekávána herečka Collien Ulmen-Fernandes. Navíc návštěvníci „Skechers Show“ se mohou těšit na dalšího hvězdného hosta: bývalou vítězku Německo hledá topmodelku Barbaru Meier, která představí nové kolekce. Bloggerka poskytující GDS reference, Nina Schwichtenberg z „Fashiioncarpet“ povede na svém webu a sociálních sítích živé reportáže po celou dobu veletrhu. Navíc se 31. července ve spolupráci s online módním magazínem sejde v areálu veletrhu přes 5150 módních bloggerů. Jejich ústředním bodem bude FashionBloggerCafé organizované značkami Buffalo, Bugatti Shoes, Collonil, Gillette Venus a Rockport. V tematickém salonku BloggerLounge převládne kasinová nálada. Uvolněnou atmosféru pro navazování nových obchodních kontaktů s tématem „Buseiness je jen hra“ dotvoří hrací stoly a ruleta. Ryze britské: Líheň trendů RICHTIG WICHTIG Oblast RICHTIG WICHTIG, která je ústředním místem trendů, se také přesune do Haly 10, čímž se dostane blíže k vystavovatelům v POP UP. Iniciátor akce Eddie Mackowiak získal svou inspiraci z nálady evropského města. Po vzdání úcty Paříži se jeho mottem stalo „Volání Londýna“ a z jeho výtvorů vychází silně britský pocit. Návštěvníci se mohou procházet mezi slavnými monumenty jako Buckinghamský palác, Tower Bridge a Big Ben a nasát atmosféru módy a hlavního města hudby London Town. Unikátní: Obchodní show pro zajišťování dodávek v Düsseldorfu na tag it! Souběžně s tag it! se poprvé ve stejné hale představí mezi 29. a 31. červencem obchodní show zaměřená na zajišťování dodávek v oblasti módy. Pod záštitou Chinatex Advertising & Exhibition (CTEC), Düsseldorf Fashion Sourcing (DFS) se představí 100 vybraných výrobců a dodavatelů oděvu a textilu. Vznik tohoto je projektu je odpovědí tag it! na vzrůstající poptávku mnoha návštěvníků. tag it! je pořádáno souběžně s GDS a zaměřuje se na privátní značky obuvi a doplňků. OUT OF THE BOX: 2. edice düsseldorfského obuvnického festivalu Během pátku 31. července se mohou lidé těšit na druhý ročník festivalu pro obuv a doplňky OUT OF THE BOX. Od odpoledne je pro návštěvníky nachystáno několik úžasných událostí na veřejných prostranstvích, například módní přehlídka 14 brazilských značek nebo přehled současných trendů od obuvnického výrobce Ara týkající se nadcházejícího podzimu a zimy. Za zmínku stojí Deichmann běh na vysokých podpatcích na Graf-AdolfPlatz, kde se jako host představí televizní osobnost Peyman Amin. Každý z nadšenců s jehlovými podpatky nad 7,5 cm a ne širšími než 1,5 cm se může zúčastnit. Ze stromů v Königsallee budou viset stovky párů sandálů od Ipanema čekajících na nové majitele. Navíc vás ve vybraných obchodech budou čekat různá překvapení. GDS Düsseldorf (25/07/2015) |