na „Moda Made in Italy“ v Mnichově, 13. – 15. března Po úspěchu theMICAM, nejdůležitější světové obuvnické události uskutečněné ve Fiera Milano Rho 14. – 17. února, pokračuje Assocalzaturifici v propagaci italského obuvnického průmyslu. Další důležitou událostí tohoto roku je „Moda Made in Italy“, hlavní německá událost zaměřená na italskou módu, zahájená 13. března v Mnichově.
Italské a evropské značky reprezentuje přibližně 130 vystavovatelů, což je více než v předchozí edici, s výběrem toho nejlepšího s kolekcí pro podzim a zimu 2016/2017. Událost se zaměřuje především na prodejce z Německa, Rakouska, Švýcarska a severní Evropy, kteří projevují zájem o italskou obuv již více než 20 let. Itálie v současnosti vyváží do Německa více než 32 milionů párů bot ročně. V prvních deseti měsících roku 2015 byl oproti stejnému období z roku 2014 zaznamenán 4,8 % nárůst v objemu a 0,9 % nárůst v hodnotě. To jen potvrzuje důležitou pozici Německa jako druhého největšího trhu pro export italských bot (hned po Francii), do kterého putuje 16,6 % celkového italského vývozu. „46. Moda Made in Italy se opět koná v Mnichově na svém tradičním místě v MOC Veranstaltungscenter,“ potvrzuje zástupce předsedkyně Assocalzaturifici Giovanna Ceolini. „Umístěním byla vždy dokonalou přehlídkou pro tuto exkluzivní show. Účastníci mají na výběr z připravených stánků nebo přehlídkového prostoru a to ve velikosti 14 až 35 m2. Takovou to variabilitu prostoru společnosti vždy oceňují, protože tak mají příležitost sdílet plochu s jiným vystavovatelem a vytvořit spolupráci mezi rozdílnými firmami.“ (31/3/2016) |