JANA SHOES spouští spotřebitelskou reklamu |
V nadcházející sezóně jaro/léto 2020 spouští německý výrobce pohodlné dámské obuvi Jana shoes velkou marketingovou kampaň na podporu odborného maloobchodu. „V březnu 2020 odstartuje naše první celoevropská reklamní kampaň v sociálních médiích, s více než 3,5 milionem zobrazení ; jen v Německu, Rakousku a Švýcarsku bude 12 influencerek,...
...které budou promovat různé modely tenisek“, říká Michael Romberg, jednatel a společník Jana shoes. Dalších 12 influencerek bude promovat modely různých jiných druhů obuvi na všech důležitých evropských trzích Jana shoes. „Při výběru našich spolupracujících influencerek jsme kladli velký důraz na správný věkový rozptyl blogerek a ukážeme, že móda není otázkou stáří!“ Podstatné je, že kampaň podporuje odborný maloobchod až do té míry, že se promované modely zobrazí na webu Jana shoes a budou prolinkovány s prodejnami obchodníků, kteří si tyto vzory nakoupili. „Tímto způsobem vyvoláme na sociálních sítích poptávku propojenou jak s jejich kamennými prodejnami, tak s jejich eshopy.“, pokračuje M. Romberg. „Vedle posílení povědomí o znače Jana u spotřebitelů nám jde především o posílení odborného maloobchodu.“
Promované modely se dají objednat již od července 2019 u obchodních zástupců značky. Přitom lze dojednat další individuální reklamní aktivity obchodních partnerů z odborného maloobchodu. Společnost Jana shoes GmbH & Co. KG sídlí v německém Detmoldu. Již více než 15 let navrhuje a vyrábí módní dámskou obuv zaměřenou na 100% pohodlí. Jana shoes pevně věří, že se inovace, móda a trvale udržitelné životní prostředí nevylučují, ale naopak doplňují. www.jana-shoes.com (04/11/2019) |